הפרשנים תמהו: "אם זה לא רשעות מה זה כן?"

    אבי יעקב 2 Comment on הפרשנים תמהו: "אם זה לא רשעות מה זה כן?"

    הפרשנים שמעון ברייטקופף והרב רפי מנת ב'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן על ביטול מתווה הרחצה הנפרדת ע"י היועמ"שית: "אם זה לא רשעות אז מה זה כן?" והבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות: "הרי בסוף יהיו הסכמות. למה לסכסך סתם בין הציבור?"

    צילום: קובי פינקלר
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב'מהדורה המרכזית' בהגשת בצלאל קאהן שוחחו הפרשנים שמעון ברייטקופף והרב רפי מנת על הנושאים שעל סדר היום. ביטול מתווה הרחצה הנפרדת ע"י היועמ"שית והבחירות המתקרבות לרשויות המקומיות.

    תחילה התייחסו להוראת היועמ"שית, הרב רפי מנת: "ההצעה שהוגשה לא הייתה על חשבון אף אחד. זה נהנה וזה לא חסר. אם זה לא רשעות, תגידו לי מה כן".

    שמעון ברייטקופף: "החילונים מרגישים במצור וצריך להבין גם את הצד שלהם. ההצעה של המעיינות יכול לחכות לשנה הבאה. במצב כזה מתוח לא חייבים להעלות נושא כה רגיש ולגרות את הדוב. יש לנו עסק עם חבורת צבועים, אבל צריך לחלק בין דברים שאנחנו לא עושים את השיקול של 'מה יגידו', כמו למשל חוק הגיוס, לבין דברים שפחות חשובים. אנחנו בבין הזמנים שבו הציבור החרדי מתחכך בקהל הכללי, וזוהי הזדמנות להראות את הצורה היפה שלנו".

    בהמשך עברו לסוגיית הבחירות, הרב רפי מנת: "בבני ברק מנסים לעשות מהפך בראשות העיר. בין אם זה יצליח ובין אם לא המצב כואב מאוד. הציבור תוסס מאוד מתחת לפני הקרקע, לא חוכמה לאנוס את הציבור להצביע למועמד שלא יכול לתחזק את העיר. חבל שהמפלגות לא משכילות ליישב את ההדורים ביניהם וגורמות לשווא לציבור המצביעים להסתכסך בינו לבין עצמו. הרי במילא ברגע האחרון יהיו הסכמות".

    ברייטקופף: "הרב בוסו יכול לעשות כאן הפיכה לטובה".

    האזינו

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין שום דבר רגיש בלתת זמן לרחצה נפרדת שלא על חשבון החילונים

      1. צודק המעיר. הבעיה, שאיננו מבינים את הראש של מירב מיכאלי. לצערנו, הבורות בציבור החילוני גדולה כל כך, שנראה להם שזו מין קפריזה, או מין אג'נדה שניתן להתפשר עליה, אם אפשר להסתדר עם זה זה בסדר, אם אין ברירה יושבים, או מתרחצים, או משתתפים במופע יחד, כפי שגם גברת מיכאלי נוהגת כנראה בהשקפות עולמה, שניתן להתפשר עליהם (אם לא עילת הסבירות רח"ל…).
        וכשיודעים ששוויון הזכויות הוא אובססיה מטורפת של גב' מיכאלי, שעד היום, בגיל ? לא השלימה עם זה שלא נולדה זכר, ושיש לה מגבלות טבעיות שיש לאשה, וכו' וכו', וכשהיא שומעת את המילה "הפרדה" היא מתלקחת כמו שרק אשר מטורפת יכולה…
        רק הגב' שוכחת, שמה שהיא עושה הוא להיפך